Saturday 20 November 2010

Apa-apa saja!

Salam

Alhamdulillah I feel relieved after doing something. Was so weak today, no mood at all... bekurung dibilik saja nda keluar2. berperap dlam bilik and depan laptop atu saja yang di buat. Baik jua assignment sdh antar. Alhamdulillah hari isnin menunggu miss princess saja lagi. Katanya ia emergency leave smpai saturday, and she couldnt go to school. It's ok I said to ms princess in my msg. But I remind her "but not to deduct our marks becos of late submission" hehe did i just say that to miss? sory miss nda sengaja, tekiding-tekiding saja.

Ok malam ani I will continue reading my novel titled "Izinkan ku bahagia" by Leya Myra. I bought this masa jalan2 with amy last few days di giant while waiting for amy window shopping to the nearby shop. All of sudden titlenya menarik perhatian ku.. Bila dibaca kisahnya almost the same with me. And that may be the reason why. Nda mau cerita about it here lah.. kalau mau beli n baca sendiri.. hehe Tapi Peran watak utamanya kelurusan "Nadya" jua but with 'Y' Kalau saya pakai 'I' saja - Nadia. hehe :D Kelurusan je tu...

This monday I will not be working cos I choose to attend training di empire. Baik jua cuti approved by boss! padahal last minute tu. Anyway Free kali bukannya bebayar sapa na mau pergi, tapi makanan jgn hairan bayar sendiri $55 bh! alahai~ Nda apalah sudah register jua... But I hope it's going to be fun, I'll be meeting all the CV graduates in Brunei including myself lah tu...nda sangka graduate jua ku dari CV. Dulu punyalah pyh2 kn register Core Value Training dari my company... Alhamdulillah lah. Lagipun this training is about leadership training. Nda rugi lah... ^.^ InsyAllah mudah2an beguna.

What else? Oh.. hari ani Shimah datang kerumah. Membagi apanah? Terkejut lah ku tiba2 ia dtg. Katanya ia membagi jemputan... sblm sempat ia bagi tau yang ia kan kawin, I was the first one teasing. Siapa kawin? kau? hehe katanya 'au aku kawin' haha punyalah saya terkejut mendengar. belumpatan wah ku sma simah. Nda percaya lah si kecik molek atu kn kawin yatah membagi tekajut... Kalau mendengar rakan sebaya kawin, mcm nda percaya rasanya...bnrkh aku dh dewasa? Atau aku berada di alam khayalan? huhu ahh~ sudahlah... my turn lama lagi tu... menunggu yang sudi saja lagi. :s

Talking about yesterday's smpai ari nie aku nada mood kn makan sbnrnya. ani pun bekurung dlm bilik dari pagi smpai mlm. Kalau dah susah hati ceman kn makan. Badan ku plg yang makan hati. Kmarin kan jumpa doctor pasal vomit saja nda pandai beranti. Its a normal thing if Im in sad i will vomit. Tapi takut jua jumpa duktur takut ia 'lain' paham.. krg ucapnya aku berisi plg, mcm lah aku dh kawin. apela~ Ampit ku tu sekali di hospital rimba, ia bagi aku cek urine. haissyy~ ada2 saja! Urang gastrict ia fikir atu plg.. Kmarin atu tutup tia jua clinic ari jumat ptg. Lain yang dihajat lain plg yg dibali. Membali printer jua ku tu kemarin ah pasal ms mahirah called. isyh!

At least Im done!~ aha... Aku rindu diriku yang dulu ceria lah... hmm kalau dulu assignment status pun buat disini.. hehe *Blushing* anyway I just can't wait for end of december... Lalala~ InsyAllah mudahan nada papa halangan... amiinn :) hush hush!~ hehe :o)

Love and Hugs,

0 comments:

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com